مشارکت دستگاه ها برای تکمیل جاده سلامت

مشارکت دستگاه ها برای تکمیل جاده سلامت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری خراسان شمالی گفت: امسال با مشارکت فرمانداری، راهداری، شهرداری و میراث فرهنگی، جاده سلامت بجنورد به مقصد بش قارداش برای استفاده شهروندان آماده خواهد شد.

علی مستوفیان در گفتوگو با اترک بیان داشت: با توجه به اینکه حوزه گردشگری یک موضوع بین بخشی و بین سازمانی است، لازم بود تا تمام دستگاه ها پای کار بیایند و با جلساتی که در این دو سال در ستاد خدمات سفر انجام شد، یک هم افزایی خوبی بین دستگاه های مختلف در استان صورت گرفت و نتیجه این هم‌افزایی آمادگی فضای ذهنی استان برای فعالیت مشترک دستگاه های مختلف با حوزه گرشگری را داشته است.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گرشگری به موضوعات مهمی از قبیل صنعت حمل و نقل (ریلی، جاده ای، هوایی) و حوزه خدمات پذیرایی و اقامتی، فضاهای گرشگری، زیبا سازی شهری، گرشگری سلامت، روستایی و... وابسته است و هر کدام دستگاه های تخصصی خودشان را دارند و با نگاه مثبت دکتر حسین نژاد استاندار محترم و تلاش های مهندس رشیدی در ستاد خدمات سفر، تمام دستگاه ها پای کار آمده اند و یکی از نتایج آن ارائه خدمات مناسب به مسافران در نوروز 1403 و 1402 بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری خراسان شمالی در پایان تاکید کرد: منطقه نمونه بش قارداش به لحاظ گرشگری و تاریخی بسیار مهم است و باید مورد توجه تمام دستگاه ها قرار بگیرد. در همین خصوص این اداره کل همانند سنوات گذشته که اعتباراتی برای گاز رسانی و راه این منطقه داشته، امسال هم با مشارکت فرمانداری، راهداری، شهرداری، اعتباری را برای جاده سلامت گذاشته تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.